Me Facebooklook

Mooi, hè . . .  Ik had eergisteren al willen verhuizen. Sinds 1984 woon ik er en in 2003 kreeg ik nieuwe buren en mocht me meteen ophangen. De toon was gezet. Desillusie nummer 100.000, waarbij ik me afvraag wat ik in godsnaam verkeerd deed? Ik was blij met me leuke nieuwe buurtjes, met Bonny vooral . . .  Zij was zo lief . . .  Fotootje? Als ik het vinden kan: onmiddellijk!

Er lag een lijk in de Kostverlorenvaart, leuk, hè . . .

Helaas, ik kan het niet tegenhouden, maar de eerste die dan reageerde was Anne-Marie en ze vond het enig!

Ik hield me eigen in, had wel willen schrijven: „Ik dacht toch effe dat het je zoon was, die woont toch in Amsterdam?“ Dat moest je toch zo nodig bloggen: „Mijn zoon! Mijn zoon, hè … Ja, die woont in Amsterdam mijn zoon, goed hè? Mijn zoon die in Amserdam woont.“ Nee . . . , ik wilde niet met hem naar bed. Nee . . . , ik kon hem niet eens . . .  Nee, wist niet eens hoe of hij hete . . .  Nee . . . , en helemaal niet waar hij woonde . . . , hij was wel ontzettend geil, hè . . . ,  van al die wijven hier in Amsterdam, maar zelfs dat ouwe lijk op de Kop van Jut wilde niet met hem naar bed . . . Toen had hij er een end aan gemaakt, hè . . . Watje, die zoon van jouw in Amsterdam . . .

Daarom snap ik die Duitse blogsters zo goed: Mooie vogels, bloemen vooral en insecten en verder geen privé gezeik . . .  Maar, ik heb nu een leeftijd, dat ik alles kan overzien . . .  Wat gebeurde er allemaal in Zandvoort toen ik daar nog werkte als serveerster, niet alleen in het hoogseizoen . . .  Ik werkte ook in de keuken in het voor-,  & naseizoen en niemand die me begreep; wel kon ik me in het hoogseizoen in Zandvoort een kamer permiteren, hoefde ik de laatste trein naar Amsterdam niet meer te halen . . .  Geile wijf was natuurlijk weer ergens opuit! Echt waar, hoor . . . Ik lieg echt niet! Zou niet durven! Toen destijds, vielen die lullen op me, bij bosjes tegelijk . . .  Nee, nu niet meer, heb er alleen maar last van! Komen meteen de boel uitvreten en denken dat ze God Jezus Christus AllenMachtiger zijn, dat doen ze dan door je af te zeiken en af te zieken . . . Op die Eikels zit ik niet te wachten!!! Laten die Klootzakken – ik zal géén namen noemen . . . , in de Bijlmer met hun geweldige leefomgeving, waar ze de hele wereld bij de hand hebben hun favoriete, fantastische vrouwelijke gyneacologe afzeiken . . .  Ja, zó geweldig doet die Lijpe Eikel dat, zo van: Mijn pik is alleen heerser, de grootste, de allerbeste, de geweldigste waarmee ik al die hoeren heb besmet en die mag jij op je gyneacologe stoel genezen: Haal die troep eruit!

Die geile LUL komt al klaar alleen al bij het idee! Zit die zwarte gyneacologe lekker in die kutten te poeren. Heerlijk! Hij kan zich er alles bij voorstellen!

Lul de Behanger met z’n kale kanker knar: Fuck off ga in de Bijlmer de boel uitvreten!

E L F R I E D E

 

3 Gedanken zu “Me Facebooklook

www.friedabblog.wordpress.com Leave a Reply